Rich and Famous and a Caribbean dinnershow - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Esther Coljee - WaarBenJij.nu Rich and Famous and a Caribbean dinnershow - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Esther Coljee - WaarBenJij.nu

Rich and Famous and a Caribbean dinnershow

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

28 Mei 2014 | Anguilla, Anguilla

Lieve allemaal,
Het is weer tijd voor een verhaaltje over mijn leven op Sint Maarten. nog 4.5 week en ik ben weer in Nederland, and the be honest, ik kijk er zo niet naar uit! gelukkig is dat pas over 4 weken.

Mijn stage is op het moment super druk, na weken substantive tests te hebben gedaan wordt het nu tijd om de rapporten op te stellen. dat betekent klanten mailen voor de laatste pending items, de laatste stukken consolideren, independent auditors reports schrijven: vooral dat laatste heb ik veel gedaan de afgelopen dagen "we as auditors belief bla bla bla, we have obtained bla bla bla audit evidence". Gelukkig hebben we templates, scheelt een hoop typen! binnen nu en 2 weken liggen behoorlijk wat deadlines, dat wordt nog even flink doorwerken.

Dit weekend stond in het teken van St. Barths, dit keer Frans overzees gebied. Dit eiland staat bekent om de rijke en beroemde mensen die daar verblijven. dit wetende vertrokken Melissa, Daniella, Eveline en ik op zaterdagochtend vroeg naar de boot, dit keer niet in een kloffie maar iets meer opgedoft. Aanpassen noemen we dat! met een 3 kwartier varen warenwe op St. Barths. Wat is dat eiland groen!en netjes, zeker als je het vergelijkt met Sint Maarten. we hadden een autootje gehuurd en hebben het hele eiland rond gereden van strand naar strand. onderweg hadden we het over knappe rijke mannen, jou zou toch denken dat je die daar zou vinden?! Jammer toch niet gezien... het eerste strand was groot en breed een dozijn foto's later en wat natte kleding gingen we terug naar de auto. volgende strand, uiteindelijk besloten we om ergens te gaan zwemmen, zo wakker als ik was s ochtends ik was mn bikini vergeten. who cares! I don't. Ik ben gewoon in mn ondergoed gaan zwemmen de kans dat ik daar een bekende tegen zou komen was immers heel klein. later in de middag hebben we in Gustavia, de hoofdstad, een ijsje gegeten en souvenirs geshopt. heel vreemd om met euro's te betalen. na 4 maanden met dollars zwaaien zijn die euro's echt gek geld. tegen half 7 gingen wij moe maar voldaan terug naar Sint Maarten, elke keer als we weer op Sint Maarten aankomen na een reisje is het toch weer "we zijn weer thuis."

Zondag ben ik samen met wat anderen naar een resort geweest,via via komen we daar een dagje "verblijven" heerlijke middag hebben gehad. Met verse coccos. das zo lekker!

Gisteravond hadden we een etentje met KPMG bij Cheri's cafe, het oudste cafe van Sint Maarten. Een Antilliaanse Dinnershow. Ik heb ze gelachen en het was ook super leuk om even met de collega's op pad te zijn. tijdens de show worden geregeld mensen naar voren geroepen om mee te doen. Hoe leuk ik het ook vond ik heb de Antilliaanse Billenshake toch maar even overgeslagen.

De foto's van St. Barths enzo zal ik op FB plaatsen.

Warme Caribische Groet,
Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 12 Dec. 2013
Verslag gelezen: 606
Totaal aantal bezoekers 15075

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 29 Juni 2014

Go Caribbean! Mijn stage op Sint Maarten

Landen bezocht: