20 weeks and a great experience - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Esther Coljee - WaarBenJij.nu 20 weeks and a great experience - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Esther Coljee - WaarBenJij.nu

20 weeks and a great experience

Door: esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

22 Juni 2014 | Anguilla, Anguilla

Hallo allemaal,

De afgelopen 1.5 week zijn omgevolgen. En vrijdag was het moment dan toch echt daar mijn stage bij KPMG DC zit er op.

In de afgelopen 20 weken heb ik veel geleerd over zaken die audit gerelateerd zijn. De laatste week had ik het nog vrij druk. Een internal audit waar ik aan meewerkte moest worden afgerond. Of in iedergeval mijn werkzaamheden. Dat hield in nog behoorlijk wat fieldwerk uren en gesprekken met de klant. Daarnaast het werk overdagen aan collegas en mijn documenten opruimen in de afgelopen 20 weken had ik behoorlijk wat verzameld en dat moest allemaal worden uitgezocht. Om 4 uur smiddags moest ik mijn laptop inleveren, mijn exit affidavit tekenen en een eind gesprek houden. Ik vond het vreemd om vrijdag Middag afscheid te moeten nemen van mijn collegas, ik had een goede band met ze opgebouwd. Aan de andere kant betkent het einde van mijn stage ook het begin van de vakantie. Vrijdag heb ik laat gegeten en na t eten ben ik vrij snel gaan slapen, en heb ook Lang geslapen, das ook voor het eerst hier. Blijkbaar had ik het nodig. Gister ochtend hebben Dylan en ik eerst maar een deel van de koffers al in gepakt maandag gaan we naar Puerto Rico en volgende week vrijdag zijn we alleen nog op sxm dus dan maar ff wat eerder pakken. Daarna hebben we afscheid genomen van een van onze Huisgenootjes nu dringt het wel goed door dat ook ik sxm bijna ga verlaten. Smiddags Ben ik wezen shoppen met Dylan, dat ik dat nog mocht meemaken. S avond Ben ik samenmet Jeroen en Dylan wezen eten bij IZI. Zoala gewoonlijk hadden we weer iets te veel lol en doen we weer lekker gek. Dat was weer een onwijs gezellig avond. Daarna besloteb we om naar de film te gaan, tegen zie tijd was het al 12 uur. Ik was om half 3 vannacht weer thuis. Achja ik geniet nog maar even van mijn laatste caribbean dagen.

See you guys soon!
Love
Esther 

  • 22 Juni 2014 - 23:14

    Rivka:

    Tijd gaat echt hard!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 12 Dec. 2013
Verslag gelezen: 457
Totaal aantal bezoekers 15076

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 29 Juni 2014

Go Caribbean! Mijn stage op Sint Maarten

Landen bezocht: