What happened at Sint Maarten….. - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Esther Coljee - WaarBenJij.nu What happened at Sint Maarten….. - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Esther Coljee - WaarBenJij.nu

What happened at Sint Maarten…..

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

21 Mei 2014 | Anguilla, Anguilla

Ciao Tutti,
Het is al weer even gelden dat ik een verhaaltje schreef over mijn leven hier. Niet alles wat gebeurt op Sint Maarten blijft op Sint Maarten. Ik ben al weer met mijn 16e stageweek bezig, vandaag over een maand zit het er al er op. I wish i could stay.
About the job.
Vorige week had ik een week op kantoor, met heel veel indirecte uren. Had gelukkig wel voldoende tijd om mijn verslagen af te maken voor school. Die zijn klaar de feedback moet nog binnen komen, we gaan het zien. De week bestrond verder uit veel werk voor een overheidsinstelling, ja nog altijd the internal audit. Omdat er een proces was gewijzigd had ik een gesprek over het nieuwe proces, heel interessant AO in werking.
Vrijdag hadden we een tech meeting, daar worden accountancy gerelateerde gepresenteerd en besproken. Waren het niet dat een klusjes man een waterleiding kapot boorde. Onze tech meeting ging niet meer over Cashflows maar over een waterflow.
Dat was mijn 15e week wel, deze week heb ik al meer gedaan dan dat ik in de vorige week in totaal heb gedaan geloof ik.
Na regen komt zonneschijn!
Afgelopen dinsdag was ik samen met Dylan en wat anderen uitgenodigd voor een diner bij wat Amerikanen. Volop leuk en goed voor mijn Engels! Na een weekend vol met regen was het dit weekend eindelijk goed weer! Dat werd gevierd met een hele middag bij happy bay. Heerlijk om een hele middag aan het strand te liggen een beetje te zwemmen en de zonsondergang te kijken. Op de terug weg zijn we langs een Franse supermarkt gegaan. Wat is dat een verschil met die gekke supermarkten op het Nederlandse deel. Daniella en ik liepen haast kwijlend door die winkel hahah. Goed eten kan zo fijn zijn. Hoe verrassend ook zondag ochtend zijn Daniella en ik opnieuw naar die supermarkt gegaan. Dit keer voor de week boodschappen. Ik denk dat ik zon 30% meer heb kunnen kopen voor het zelfde geld. I like it. Nog mooier is als ze je te veel geld terug geven aan de kassa. Luck voor beginners. ’s Middags hebben we de hele middag op divi resort rond gehangen, lekker in het zwembad of anders wel op een bedje aan de kant van het zwembad.
Gister is er weer een nieuwe week begonnen. Nog 4.5 week stage. Ik kan wel janken! Ik wil niet weg. Deze week begon ook met een gestolen telefoon en bezoekje aan het politiebureau. Ik vond ze bij het politie bureau in Nederland al niet heel effectief, niet nog veel minder, ik moest zelfs een agent bellen of hij tijd had terwijl de gene aan de balie niks te doen had. Maar goed ik heb een rapportje, dat kan ik dus mooi opsturen naar mijn verzekeraar. Opzich is het niet heel erg om een paar dagen zonder phone te zitten, ben alleen even niet zo goed bereikbaar.
Vandaag is onze voormalige koningin begonnen aan haar bezoek aan Sint Maarten. T is dat Angela het zei vanmorgen, anders had ik het niet geweten. Maar toen ik op de terugweg was van het Kantoor naar huis zag ik haar lopen bij de universiteit. Best grappig toch?
Voor komend weekend staat er een dagje St. Barths gepland, het eiland van de rich and the famous!
Veel liefs vanaf het zonnige Sint maarten, Love!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 12 Dec. 2013
Verslag gelezen: 520
Totaal aantal bezoekers 15084

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 29 Juni 2014

Go Caribbean! Mijn stage op Sint Maarten

Landen bezocht: