Still 1.5 week to go! - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Esther Coljee - WaarBenJij.nu Still 1.5 week to go! - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Esther Coljee - WaarBenJij.nu

Still 1.5 week to go!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

11 Juni 2014 | Anguilla, Anguilla

Beste mensen,
Allereest sorry dat ik een tijd niks van mijn het laten horen. Ik had het zo druk. Daar straks meer over. De maand juni is al weer bijna op de helft (hoe kan dat nou) en dat houdt toch echt in dat het einde van mijn stage en “overige” tijd in de caribbean op zn einde loopt. Super lief dat ik geregeld berichtjes ontvang Jaaa! Esther komt weer bijna thuis! Ik mis jullie ook hoor maar to be honest, ik wil hier niet weg.
De afgelopen 2 weken waren druk, niet alleen op stage maar ook voor school. Mijn verslagen moesten 8 juni worden ingeleverd, terwijl ik op dat moment nog zeker 3 weken stage had. volop logisch toch?! Ook bij KPMG was het druk veel final audits moesten worden afgerond in de afgelopen 2 weken, dat betekende hard doorwerken. Samen met mijn schoolverslagen leverde dat wel wat stress op. Voor het eerst sinds in in de caribbean ben was ik weer een keer gestrest. Dit hield ook in dat ik niet heel gezellig was de afgelopen week. Oepss Sorry! Gelukkig is nu de rust weer teruggekeerd en nu toch alle verslagen zijn ingeleverd kan ik lekker gaan genieten van mijn laatste weken hier. Nog 1.5 week en het is over. Heel raar idee, ik heb ondertussen al een aantal e-mails ontvangen over het inleveren van mijn laptop en de verdere afronding van mijn stage.
In de afgelopen weekenden heb ik het vooral rustig aangepakt, op vrijdagnacht bedachten wij om 1.00 AM (okay das dus eigenlijk al zaterdag) laten we een film gaan kijken. Ik geloof dat ik 20 minuten heb gezien en toen als een blok inslaap ben gevallen. En tegen de tijd dat de film klaar was werd ik wakker.. zaterdag was het bewolkt en niet heel lekker weer (t was slechts 26 graden) toch ben ik met de jongens naar divi gegaan om daar wat op het strand te hangen. De zondag heb ik op het stand van greatbay doorgebracht. Omdat ik vooral te lui was om Helemaal ergens anders heen te gaan. Vorig weekend heb ik vooral veel geslapen door mijn deadlines was ik helemaal gaar en kon blijbaar wel wat slaap gebruiken, vooral op zaterdag zag ik veel van de binnenkant van mijn ogen. Zondag ben ik met Daniella eerst maar naar Marigot gegaan om taartjes te eten, zoals gewoonlijk smaakten de taartjes weer super goed. Gezien wij hier niet zo aan plannen doen ontstond er het idee, waarom gaan we vanavond niet naar de film. Zo gezegd zo gedaan. Samen met Daniella en Melissa zijn we ’s avonds naar de film geweest. Super leuke film en een gezellige avond.
Gister was mijn klasgenoot jarig, nou ken ik zijn ochtend ritme vrij goed, dus dacht als ik nou eens om 10 over 7 op zijnbed ga springen om hem wakker te maken. Die actie is dus mislukt, geen idee hoe het kwam maar hij was voor 10 over 7 zijn bed uit. Samen met Daniella heb ik nog een lang zal hij leven gezongen. Om daarna weer naar kantoor te gaan, om vervolgens om 5.15 de deur weer uit te vliegen omdat ik mij om moest kleden voor een receptie met een aantal van onze klanten, we hebben een leuke avond gehad die nog werd afgesloten met een uurtje La Bamba samen met mijn collega’s.
Mijn lunchpause is weer voorbij, lets continue work.
See you soon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 12 Dec. 2013
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 15061

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 29 Juni 2014

Go Caribbean! Mijn stage op Sint Maarten

Landen bezocht: